CATATAN HATI SANG DEWI

Kamis, 07 Februari 2013

____RINDU_____

Rindu itu datang lagi
Menyapa diri di Kala sepi
Melakar rasa di lubuk hati
Wahai RINDU Mengapa menghimpit hati ??

Andai aku tahu ini rasa RINDU
MERINDUI si CINTA hati yang dikasihi
Menyayangi dia sepenuh hati
Aku pasti mencari rindu itu dari dulu lagi

Akan aku simpan rindu ini
Terjalin rapi di tangkai hati
Biar tersemat kukuh tidak berlari
Merungkai segala kekeliruan hakiki

Aku ingin Engkau disini
Menemani saat aku sepi
Aku rindu setengah mati
Tanpa kau disisi




Kadang aku lelah
Kadang aku sadarSakitnya menahan rindu
Indahnya rasa RINDUdi hati ku Hanya ada kamu
AKU RINDU..

Foto: ____RINDU_____


Rindu itu datang lagi
Menyapa diri di Kala sepi
Melakar rasa di lubuk hati
Wahai RINDU Mengapa menghimpit hati ??

Andai aku tahu ini rasa RINDU
MERINDUI si CINTA hati yang dikasihi
Menyayangi dia sepenuh hati
Aku pasti mencari rindu itu dari dulu lagi

Akan aku simpan rindu ini
Terjalin rapi di tangkai hati
Biar tersemat kukuh tidak berlari
Merungkai segala kekeliruan hakiki

Aku ingin Engkau disini
Menemani saat aku sepi
Aku rindu setengah mati
Tanpa kau disisi

Kadang aku lelah
Kadang aku sadarSakitnya menahan rindu
Indahnya rasa RINDUdi hati ku Hanya ada kamu
AKU RINDU..

0 komentar:

Posting Komentar